Panaszok és visszaküldések

Reklamáció és termék visszaküldése

A termék visszaküldésének menete

Ha a termék nem felelt meg az elvárásaidnak, és vissza akarod küldeni, erre a termék kézhezvételétől számított 14 napon belül törvényes jogod van.

Lépj kapcsolatba velünk a +36 70 391 1916 telefonszámon - örömmel ajánlunk megoldást neked.

  1. Nyomtasd ki és töltsd ki a termék visszaküldésének formanyomtatványát
  2. Az árut megfelelően csomagold kartondobozba, amelyet minden oldalról megfelelően meg kell erősíteni, hogy az áru ne mozduljon el a dobozban.
  3. A kitöltött formanyomtatványt helyezd a dobozba.
  4. A dobozra kérjük, írd rá:
  5. A terméket a következő címre küld vissza:
    • Bármelyik futárszolgálattal, MP-val:
      • Címzett: Jessica Kopytova
      • Kézbesítési cím: Uhy 129, Velvary, 273 24 
      • Tel. elérhetőség: +420 725 705 710 
    • Természetesen a Packetta szolgáltatásait is igénybe veheted. cím:

 

A panaszeljárás menete

Szeretnél tanácsot kérni a termék reklamációjával kapcsolatban?

Lépj kapcsolatba velünk a +36 70 391 1916 telefonszámon - örömmel ajánlunk megoldást neked.

  1. Nyomtasd ki és töltsd ki a termék reklamáció formanyomtatványt
  2. Az árut megfelelően csomagold kartondobozba, amelyet minden oldalról megfelelően meg kell erősíteni, hogy az áru ne mozduljon el a dobozban.
  3. A kitöltött formanyomtatványt helyezd a dobozba.
  4. A dobozra kérjük, írd rá:
  5. A terméket a következő címre küld vissza:
    • Bármelyik futárszolgálattal, MP-val:
      • Címzett:
      • Telefonos elérhetőség: +420 725 705 710  
    • Természetesen a Packetta szolgáltatásait is igénybe veheted. cím: